<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/6491495?origin\x3dhttp://pot-pet.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
pot-pet @blogspot.com ♥
Nov 29, 2004


Ahhh...finally I've moved out from nuri court...
Now its only me and my sistah...
Our own little house just for the two of us...
Dah lame tak pakai seksi meksi...hehehehe
Hmmm anyway pindah randah ni memang memenatkan...
Yesterday I didn't feel the tiredness yet coz I'm full of energy...
Today dah rase sakit2 kaki...dan macam nak demam...
Huhuhuhuhu...nak tido jek rasanye...
But nak kemas2 umah dulu...
Tak best rasanye umah bersepah2 and barang2 tak teratur lagi...
Nanti susah nak cari...
And there still a lot of thing I wanna buy to complete the house...
Huh...duit lagi...tapi takpe...
Untuk kesenangan hidup gak...
Later leh ajak abang and my lil bro datang sini...
Our own little house...how nice :)

posted by fiore @ Monday, November 29, 2004