<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/6491495?origin\x3dhttp://pot-pet.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
pot-pet @blogspot.com ♥
Jan 27, 2005


hari ini dalam sejarah....arrived at office 8.10 a.m...can u believe it? Hehehhe...why??? coz I always late...but today awalkan...heheh that bcoz they said...no actually boss email all of us in VMU department abt pc audit...so bcoz I have a very huge personal files and tak sempat burn...so diz morning...kuatkan semangat utk bangun awal...tapi hampeh...sampai skang takde audit pun...really funny la...coz menyusahkan orang betul

hmmm last night stay at kak rose's house...but then I cannot sleep... I didn't know is it bcoz of sleeping kat umah orang or bcoz minum teh ais last night...my sis pun takleh tido...usually kalau minum teh ais dia susah nak tido...so I assume my sleeping problem bcoz of the teh ais...so my sis and I watched moviela sampai kul 5 baru tido...pastu 6.30 dah bangun...mana perut tak meragam pagi ni...masuk angin...I didn't felt sleepy or pedih mata...but kak ros (walaupun dia dapat tido lagi awal dari kiteorg) cakap pedih mata...my sis lak ngantuk gile...me? Tak rase ape2...alienkah aku...atau effect teh ais serajun masih ader...anyway i never drink teh ais maupun teh tarik...coz I never like the taste...dunno...but smalam gatal2 lak nak merasa...sbb nampak cam sedap lak...coz kaler teh ais tu pekat and lawa so mcm sedap sangat la...so nak tanak tergoda gak ngan panggilan teh ais itu heheh...

gaji dah masuk...yesterday I done my budget for February...uhuk uhuk...really sad story maa...boleh kate my salary finish already coz sumer habis utk pembayaran pelbagai pihak...baru jek nak shopping sakan...baru jek nak ajak sorang frenz ni shopping jubah heheh...coz dia nak tukar imej baru ;p...

emm anyway...diz week cuti lagi...raya cina cuti lagi...bagusnya...and then after that dunno where I'm gonna be? Maybe kat Pluto kot hhehehe...

another thing...i'm so crazy over Jang Dong Gun right now heheheh...he is so coollllllllllllll...

posted by fiore @ Thursday, January 27, 2005